loading...

Pelajar Ini Telah Berjaya Menyelesaikan Masalah Ramai Gadis dan Wanita Malaysia



Setelah kisahnya kejayaan pelajar Universiti Malaya yang Oh! Media siarkan menjadi viral pada bulan lalu, ramai yang tertanya-tanya apa sebenarnya produk yang Noorain ni usahakan sehingga beliau mampu menjana pendapatan hingga jutaan ringgit.

Jesteru itu, kami terpanggil sekali lagi untuk berkongsi tentang keberkesanan produk yang diusahakan oleh Noorain ini. Ternyata ianya bukanlah satu produk biasa tapi luar biasa kerana mampu memberi keyakinan yang tinggi kepada si pemakai terutamanya golongan wanita. Produk tersebut adalah Organic Hari Removal yang merupakan penyelesaian utama bagi menghapuskan bulu-bulu dianggota badan yang tidak diperlukan dengan kesan yang cepat dan selamat. Anda boleh lihat testimoni dan keberkesanan yang menakjubkan di Norah @organichairremoval.

Jadi ini la produk buang bulu yang sedang trending masa kini. Oh Media sendiri sempat bertanya kepada Noorain, kenapa beliau memilih untuk keluarkan produk buang bulu berbanding produk lain? Jawapan Noorain mudah sahaja, beliau mahu menyelesaikan masalah pengguna daripada shaving kepada kaedah yang lebih bagus iaitu waxing.

Yelah, pasti ramai yang mengalami masalah shaving bulu menggunakan kaedah lain tetapi tidak berkesan pada jangka masa yang panjang. Bulu akan tumbuh semula dengan cepat dalam masa 3 hari. Berlainan sekali dengan produk Norah, Organic Hair Removal ni.

Norah, menjadikan kulit anda bebas bulu lebih daripada 3 minggu. Malah, ia menjadikan kulit selamat dari masalah kerengsaan kulit, kepedihan, jangkitan, luka dan sebagainya kerana ia dihasilkan daripada 100% bahan organik semulajadi yang selamat untuk kulit. Kebaikan Norah Organic Hair Removal ini memang luar biasa. Untuk menjamin kualiti produk, Noorain sangat menitikberatkan kualiti bahan yang digunakan.

Malah apa yang menariknya dengan Norah ni adalah, Norah menawarkan ‘1 to 1 guarantee’ kepada penggunanya beserta layanan yang first class. Tidak hairanlah di Instagram #reviewnorahorganichairremoval telah mendapat 15,000 perkongsian daripada pengguna setianya termasuklah menjadi pilihan ramai selebriti terkenal tempatan misalnya Nazim Othman, Hafidz Roshdi dan banyak lagi.



Dengan sambutan hangat pengguna yang diterima oleh produk Norah, Noraini berazam untuk mengekalkan status Norah sebagai jenama wax No 1 di Malaysia, selain mensasarkan RM15 juta pada tahun hadapan sekaligus tembusi pasaran Amerika.

Mana tau Tom Cruise pun nak guna Norah jugak kan?








from Oh! Media http://ift.tt/2i2S6Eo via IFTTT
Share on Google Plus

About Gedebak

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment
loading...
loading...
loading...
KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close