loading...

Siapakah Wanita Malaysia Menjadi Pilihan Watak Hero ' THE FLASH ' ?? Wow !!!!

Siapakah Wanita Malaysia Menjadi Pilihan Watak Hero ' THE FLASH ' ?? Wow !!!!





KUALA LUMPUR: Wanita ambil perhatian! Flash telah dilamar!! Grant Gustin, yang bermain superhero dalam siri TV Amerika The Flash, telah melamar kepada teman wanitanya, Andrea 'LA' Thoma, seorang gadis Sabah yang separuh Kadazan.




Baru-baru ini The Flash bintang berkongsi pukulan dirinya dan tunangnya di Instagram, berpelukan di pantai, dengan Thoma berkelip cincin pertunangan yang besar.


Dalam siaran Instagram lama dalam akaun Thoma, dia memuat naik gambar keluarga dirinya dan saudara-mara beliau memakai pakaian Kadazan tradisional dan tagged Kampung Kolopis di Penampang, dekat Kota Kinabalu.


Showing off that bling: LA - as she goes by - called her bestie Lee Rothenberg who captured the moment the couple told her the news on Facetime 
Kapsyen untuk gambar yang berbunyi: "ibu saudara saya, sepupu dan Aku di dalam pakaian suku kaum Kadazan tradisional kami untuk Ka'amatan perayaan."

Dilaporkan bahawa Gustin dan Thoma telah sejak lebih setahun sebelum dia muncul soalan.
Persoalannya, yang boleh kita harapkan perkahwinan superhero bertemakan?


Loved up: The couple marked their one year anniversary together in January
Sumber: nst.com / dailymail.co.uk

Share on Google Plus

About Gedebak

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment
loading...
loading...
loading...
KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close