loading...

UPDATE: Kutipan Dana Untuk Wak Ditutup. Jutaan Terima Kasih Rakyat Malaysia!

Syukur Alhamdulillah... atas bantuan dan kasih sayang netizen, baik dari segi hulur duit mahu pun viralkan, akhirnya Wak atau nama penuhnya Muhamad Foat Bin Mulim (58 tahun) yang mengalami strok pada pagi Isnin di masjid Rooty Hills, telah discharge dari hospital. Untuk tahu perkembangan lebih jelas, ikuti perkongsian dari Ashraf Rohanim Asari ini...
Bismillahirrahmanirrahim
Alhamdulillah, kak nany baru called saya yang Wak tengah siap sedia nak keluar hospital. Bayaran juga telah dibuat untuk 4 hari.
Secara terperinci,

$2135 (per day) x 4 days = $ 8540 which is equal to RM 29023.92
Dan ade lagi bayaran tambahan dalam $1000-2000$ (RM 3400 - RM 6800) yang mane invoice will be posted in 1-4 weeks. (Akan di update sejurus sahaja kami terima invoice berkenaan *sejurus okay)
Ubat ubatan yang saya tak berapa sure harganya. (InshaAllah tak mahal mana)
Dengan ini,
Saya TUTUP PENGUTIPAN DANA yang saya buat 3-4 hari lepas.

MUNGKIN ANDA TERLEPAS BACA ARTIKEL INI: Perlukan Derma Kilat! Kalau Tak Mampu Menghulur, Mohon Viralkan Untuk Bantu Pak Cik Ini
Lebihan duit akan saya gunakan untuk membawa Wak dan ahli keluarga Wak pulang ke tanah air ( dalam 10 hari lagi)
Dan mungkin penempatan sementara untuk wak dan family. (Nak duk 10 hari kan)
Tak ada apa yang boleh saya ucapkan lagi, hanya jutaaaaaaaaaaaan terima kasih kepada
1. Kawan-kawan Sydney yang berjaya bagi info tentang Wak start dari family Wak, visa Wak, medicare Wak, dan lain-lain. Dengan adanya anda, urusan menjadi terlalu mudah. Yang tak mudah, kena beratur panjang kat office immi dan centerlink.
2. Untuk rakan-rakan fb yang share my post. Through fb, WhatsApp and email. Give an idea to get more fund.
3. Untuk staff-staff Malaysia di Australia. Termasuk ex-staff kesayangan saya, our mak angkat masa di Malaysia hall dulu, Kak nany. Insan yang paling banyak membantu saya dari semua segi. Tenangkan saya bila saya kelam kabut.
4. Semua Malaysians yang berada di Australia dan geng-geng jemaah Sydney yang pergi Melawat dan bagi kata-kata semangat kat Wak.
5. Untuk family Wak juga, tq bagi kerjasama yang sangat baik, benarkan saya update tentang Wak di fb untuk makluman para penderma,

Last but not least... To all rakyat Malaysia (tak kira bangsa dan agama) yang menderma, sikit banyak tak kesah. Keikhlasan anda sangat kami hargai. Tak cukup dengan mesej fb, WhatsApp sampai ke telefon hubungi nak tau pekembangan Wak dari malaysia london and of course Australia.
Teruskan berdoa agar semuanya terus dipermudahkan. Sampai Wak berjaya jejakan kaki ke Malaysia. Darah tumpah darahku.

Baca di website

Share on Google Plus

About Gedebak

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment
loading...
loading...
loading...
KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close