loading...

Lelaki Buang SPERMA Sesuka Hati Kena Denda RM430 .. Kesalahan Atas Pembaziran?

 Lelaki Buang SPERMA Sesuka Hati Kena Denda RM430 .. Kesalahan Atas Pembaziran?



NEW YORK: Seorang ahli politik Texas mengemukakan usul untuk mengenakan denda AS$100 (RM430) terhadap lelaki yang melakukan pembaziran dengan membuang sperma.

Usul yang dibentang oleh Ahli Parti Demokrat, Jessica Farrar bertujuan menjelaskan tentang perasaan wanita yang terjejas akibat penguatkuasaan undang-undang di Texas terutamanya membabitkan isu pengguguran.
Menurut Farrar, usul undang-undang itu melarang golongan lelaki melakukan onani kerana tindakan tersebut menyebabkan pembaziran sperma dan melindungi bayi yang belum dilahirkan.




“Ramai fikir akta ini lucu tetapi mereka tidak fikir bagaimana kaum wanita perlu menjalani pelbagai jenis ujian sebelum dibenarkan menggugurkan bayi dan saya mahu golongan lelaki menjalani proses yang sama,” katanya.

Texas mempunyai undang-undang paling ketat membabitkan pengguguran bayi disebabkan pegangan penganut Kristian yang kuat.

Bagaimanapun beliau sedar usul itu tidak akan diwartakan sebagai undang-undang kerana bakal mendapat tentangan yang kuat

SUMBER
from HANASUVA
Share on Google Plus

About Gedebak

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment
loading...
loading...
loading...
KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close