loading...

(6 Gambar) Baju Raya Viral 2017 .. Bakal Dikecam NETIZAN Hanya Kerana HELLO KITTY

(6 Gambar) Baju Raya Viral 2017 .. Bakal Dikecam NETIZAN Hanya Kerana HELLO KITTY 

Tahun lalu fesyen baju kurung lelaki menjadi bahan kutukan netizen. Mana tidaknya, dah kenapa pulak la lelaki nak kena pakai baju kurung??
Baru-baru ini, lain pula kisahnya. Koleksi baju raya Hello Kitty oleh seorang pereka fesyen Zabir Arfan pula menjadi bualan ramai.
Ada yang mengatakan Hello Kitty ni sinonim dengan kanak-kanak je. Tidak kurang juga ada yang menyamakan baju tersebut seperti langsir dan cadar.
Tapi sebelum korang nak hentam macam-macam tu, apa kata korang dengar dulu penjelasan dari pereka baju tersebut.

Saya bukannya peminat fanatik Hello Kitty..


“Berakhirlah koleksi Raya Aidilfitri saya untuk tahun 2017 ini. Sedikit penjelasan disini adalah saya bukan lah fanatik terhadap Hello Kitty.

Saya hanya buat benda yang saya minat..


“Saya hanya membuat benda yang saya minat dan ianya adalah sebahagian hobi saya untuk menghasilkan koleksi sebegini.

Lagi satu, koleksi ini bukan untuk dijual pun..


“Koleksi raya ini tidak akan di jual dan hanya akan menjadi koleksi peribadi saya dan tatapan buat anda semua. Terima kasih diatas sokongan anda semua.

Tapi, kalau korang nak kelainan boleh je buat. Apa salahnya kan??

Sumber: Instagram Zabir Arfan
Share on Google Plus

About Gedebak

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment
loading...
loading...
loading...
KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close