loading...

Siapa Kata Tak Boleh Mula Bisnes Dari Meminjam Modal?

Membangunkan Jenama Sendiri? Memang tidak semudah yang disangka. Aku masih ingat lagi waktu mula-mula mahu mulakan jenama sendiri. Waktu itu aku masih penjawat awam. Selepas mahir menjual produk orang lain, aku berhajat mahu buat produk sendiri. Aku mulakan misi mencari kilang-kilang yang boleh buat formula produk seperti aku ingini. Merata aku pergi. Hingga aku berjaya […] More

from Apemazing! http://ift.tt/2uWWcTD
via IFTTT
Share on Google Plus

About Gedebak

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment
loading...
loading...
loading...
KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close